Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klara L

26. 1. 2009 9:41
Teoreticky to vím :-)))

že bych měla radši cvičit místo počítání kilojoulů. Ale problém je že 1) jsem děsně líná ;-D a 2) ani objektivně na to nemám pořádně čas, respektive buď bych kvůli tomu musela vstávat někdy v šest, nebo bych musela chodit cvičit večer po práci třeba od osmi a to už nemám dost elánu. Ale je mi jasné, že kdybych se dokázala zbavit důvodu č. 1, určitě bych i důvod č. 2 dokázala vyřešit  ;-D;-D

0 0
možnosti

Bedra

26. 1. 2009 9:23
Přesně-a o tom to je!

Musím říci, že pravidelné cvičení mě drží "nad vodou".Celý můj život je boj s mojí vahou a vlastně se stále snažím hýbat tak, abych jej neprohrál nejen totálním ztloustnutím, ale z toho případným následným onemocněním. Stejně už mám svoje zdrav. problémy a tak cvičím každý den  5 "obohacených" Tibeťanů, v létě pod širým nebem, v zimě tělocvičně. Jsem už tak "miglý", že bez toho nemůžu ani žít. Beru si podložku i když jedeme třeba k moři abych nevynechal delší dobu a nevyšel tak z kondice. Předloni jsem v Itálii cvičil pod olivami...prostě "nebylo míru pod olivami". Mám rád podobné články a díky za ně-bod. Sportu zdar a hlavně nežrat (a to je můj největší problém)!R^

Děda_Bjeda (65)

mikulik.blog.idnes.cz

bmprojekt.blog.cz

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1494x
Běžec, poradce a propagátor běhání a zdravého životního stylu. třikrát oběhl Českou republiku, úspěšně zdolal Spartathlon – běh z Athén do Sparty, drží řadu rekordů v netradičních sportovních disciplínách. Každý týden vede tréninky v pražské Stromovce a ve fitku Školka na Praze 4 – Chodov a přestože ho nejvíce zaměstnává jeho Běžecká škola, nenechá ho lhostejným nic co se kolem něj ve světě děje.