Miloš Škorpil

Když se postavíte na zadní, dohlédnete dál

9. 08. 2010 19:55:00
Tak jako každý den mě v úterý po otevření vajíčka, tedy vaia, přivítal nový bonmot od Pavla Kosorina a v něm stálo: „Když se postavíte na zadní, dohlédnete dál“. Nedalo mi to, abych na něj nezareagoval po svém: „ale taky se může stát, že spadnete na hubu“, za chvíli Pavel kontroval: „když budeme nemehla, moudrost nás nespasí“, a na to zase já: „to někdy ani když jsme šikovný“.

Miloš Škorpil

Proč jsme raději trubky (trubci) než hráči v první linii

Druhý den to pokračovalo dalším Pavlovým bonmotem: „Raději hrát první trumpetu než druhé housle“. Odepsal jsem: „chtěl jsi napsat prvního trumpetu, jako troubu, že?“ Pavel se nedal a odvětil: „ne, ne, chtěl jsem to napsat právě takhle, aby to těm bystřejším mohlo dojít :)“. Třetí den mi pak přišlo: „Kdo hledá, najde. Jenomže kdo dnes opravdu hledá?“ Protože vím, že Pavel dělá v Brně ředitele Armády spásy, tak jsem si říkal, že kdo jiný než on by měl vědět, že hledajících je u nás spousta, jen je třeba je hledat na těch správných místech a pak je uvidíte: „já jich u popelnic vidím každý den plno“. Věděl jsem, že se ani tentokrát nedá, a také ne, vzápětí mi v poště přistálo: „jo, bezdomovci určitě neustále hledají, jsou nám příkladem:-), sociální pracovnice pochválila bezdomovci bačkory a on povídá: ty jsem si našel sám!“ Nevím, jak tenhle bezdomovec ke svým bačkůrkám přišel, ale pravdou taky je, že Petr, kterého jsem ve středu vezl do Aše mi říkal, že si nechal na zamřížovaném balkóně v prvním patře panelákového domu na Barrandově přes noc vyvětrat opánky a jedny úplně nové trailové NB (žádný balanc) a do rána byly oboje botky fuč. Ten kdo je šlohnul musel být docela šikovný a mít dlouhý klacek, aby na ně dosáhl a pak je přesunul k okraji mříží. Z toho plyne poučení, že: člověk si nemá být nikdy moc jistý, ani mříže šikovného neodradí a to někdy ani když je za katrem!“

Neviditelné, přesto nepřehlédnutelné

Ale zpátky k názvu dnešního zamyšlení. Je fakt, že tohle funguje spíš u zvířat, u člověka by to mělo spíše znít: „Když se postavíte na špičky ...“ protože i ten, co měl z přírodopisu kuli, ví, že člověk žádné zadní nemá :). Ale ať se stavíme na zadní nebo na špičky, výsledek je obvykle stejný – ztratíme balanc, ledaže bychom měli na nohách houpačky, jak já s oblibou říkám botkám, které nemají normální podrážky, ale mají je pěkně vykroužené do oblouku. Třeba jako CHUNG SHI, kterým já pro sebe říkám čum či – tam se skrývá to tajemné dohlédněte dál, protože každý ví, že či je ENERGIE a kdo ji má víc, má lepší fyzičku, dál doběhne či dojde a tím pádem i více vidí. Jinak prodejce jim dal jiný přívlastek a sice - BOTY JAKO OSOBNÍ TRENÉR. I to se mi moc líbí. Protože tyhle boty, ale samozřejmě všechny ostatní značky, které používají tyto neobvyklé podrážky, jako třeba MBT či na podobném principu konstruované Reebok, vám pomáhají v těle rozproudit lymfu, která je společně s krví pro člověka něco jako pro stromy míza. Pokud lymfa správně neproudí, nejsme ve své kůži a moc toho nenaběháme a nenachodíme. A čím míň běháme a chodíme, tím víc se cítíme pod psa.

Není nad pevný zadek

Ty houpačky vám hodně pomůžou, stejně třeba jako chození a běhání do kopců, chození na Maxerrunneru či K2, zpevnit zadečky, a to i pánům. Pánové, nejen nám se líbí pevné zadečky žen a slečen, i ony se se zalíbením podívají na pevné mužské zadky :). Je to dáno i tím, že pevný zadeček/zadek v nás vyvolává pocit, že ten, kdo jej vlastní, dokáže stát pevně na svých nohách a tudíž, když budeme potřebovat, budeme se o něj moci pevně opřít. Jinak ještě jsem zapomněl říct, čím to je, že správný styl chůze, běhu – odvalování od paty na špičku, či chození na houpačkách, způsobí, že se nám lymfa v těle rozproudí. Je to tím, že naše chodidlo je něco jako naše srdce. Srdce se postará o to, aby nám proudila v těle krev a chodidlo se zase postará o to samé s lymfou. Má to však háček, musíme chodit nebo běhat. Sedíme-li na zadku, byť pevném, nebo dokonce ležíme na zádech, nožičky pěkně nahoře, pumpa nepracuje. Aby pracovala, musíme jí masírovat. Už vidím ty výrobce různých zaručených udělátek, co udělají všechno za vás, jak vymýšlí Osobního maséra pro vaše nohy, jen on vám umožní se bez toho, abyste se hnuli z místa, zbavit se celulitidy a rozproudit lymfu, aby správně fungoval váš imunitní systém :).

No raději už skončím nebo dneska napíšu román a to jsem vám jenom chtěl prozradit, jak si společně s Pavlem mudrujeme :).

Autor: Miloš Škorpil | karma: 7.69 | přečteno: 679 ×
Poslední články autora