Miloš Škorpil

Co taky pravil Paroubek!

13. 03. 2010 17:18:05
ČR je na rozcestí a ČSSD je její jediná cesta, pravil dnes Jiří Paroubek. Chtěl tím snad říci, že ta křižovatka vypadá tak, že ať se z ní vydáte po jakékoliv cestě, vždy to bude cesta ČSSD?

Nebo jinak, dnes říkáme: „Zregulujeme všechno co půjde, zavedeme progresivní daň těm co umí, velké podniky budou přispívat povinně 1 % na sport a kulturu, důchodcům nadělíme 13tý důchod, zvýšíme mateřskou, zrušíme zdravotní poplatky, zvýšíme všechny různé bonusy pracujícímu lidu a to všechno zaplatíme ze zisku ČEZ.“ A když náhodou nevyjde tohle, tak se vydáme jinou cestou – Zestátníme.

Komu čest, tomu ČEZ!

Nevím jak vy, ale mám dojem, že je tady někdo pořádně sťatej z preferencí a naštěstí už neví, co říká, nebo jeho poradci jsou nastrčeným trojským koněm ODS a TOP 09, protože takto opravdu přesvědčí nerozhodné voliče, aby šli volit, ale proti ČSSD. No snad mu jeho řečnická forma vydrží ještě dost dlouho.

Ještě na jednu věc se moc těším. Těším se, až mi pan Paroubek osobně zavolá a začne mi říkat, co všechno pro mě udělá, abych se měl lépe než se mám dnes, že už nebudu muset volit mezi tím, jestli si mám jít zaběhat, napsat článek na BSMS nebo dělat něco jiného, co mě naplňuje a baví a co dělám rád. Vždyť je přece nad slunce jasné, že to je stejně jen póza, protože přece každý člověk je od přírody líný a tak raději nechá druhé, aby mysleli na jeho dobro a to dobro mu budovali.

Ale abych vůbec nějak skončil. Mám rád všechny kytky, co jich na zemi roste a kvete. Mám rád růže citrónově žluté, růže oranžové, nakonec i růže rudé, jen nesnáším, když mi někdo mává před nosem rudou růží a tvrdí, že je oranžová, to pak vidím rudě :).

Autor: Miloš Škorpil | karma: 15.68 | přečteno: 920 ×
Poslední články autora