Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
1

12Honzade

26. 4. 2009 22:24
Ultra Milos ma pravdu, zacnete behat:)

Muzu potvrdit, ze to funguje. Letos jsem definitivne "podlehl" lakani ultra milose:), od ledna zacal postupne behat na pasu v posilovne, pak pridaval, dal i 1/2 maraton (pod 2h).. ted uvidim, jestli pokorim i plny maraton.. Ale vaha ze 100kg koncem prosince je ted na 87kg bez diet:) a citim se uplne jinym clovekem:). Pozor, zadny mladik, je mi 45 a presto to slo. Takze do toho, zacnete behat!!! :)

0 0
možnosti
Ž

žena

24. 4. 2009 17:22
Vy jste se mi zrovna trefil

do plánu:-)Jdu si zakopat zachvíli s kamarády na hřiště. Sice nebudu ani třetinou dosahovat jejich akce;-Dale to nevadí, je to vždycky náramná sranda. A taky je ráda kopu do holeně;-D

0 0
možnosti
H

hnupobijce

24. 4. 2009 15:12
Souhlas,

a takovych pitomosti se do lidi dnes vali horem dolem spousty.:-©

0 0
možnosti
KL

Klara L

24. 4. 2009 12:39
Super nápad

Začala jsem chodit pěšky do práce a místo výtahem po schodech, a víte co? Ne že bych za ty tři týdny, co to praktikuju, nějak moc zhubla, možná tak kilo, ale hlavně už je mi to celkem jedno. Hlavně že se cítím líp. ;-)

0 0
možnosti
JV

georgino

24. 4. 2009 13:47
Re: Super nápad

Dobrý den, Klárko, zkuste běhat i dolů. A pak ty potvory nahiru mám raději.

0 0
možnosti
JV

georgino

24. 4. 2009 10:59
Žijeme

Docela jste mne pobavil. Mám zkušenost, začal jsem chodit do i z těch schodů pěšky. Náramný nápad. Poznámky: co je Vám?, už to zase nejede?, parchanti, hlavně, že chtěj peníze za výtah! až po: já raději nikam nejdu! Můžete mi prosím potvrdit, že nešířím v našem domě poplašnou zprávu. Nerad bych utíkal před zákonem. Běh jsem zatím nenatrénoval.;-D

0 0
možnosti
PK

kraken

24. 4. 2009 9:45
zasadni pricina,

proc lidi skacou na reklamy hubnuti je to, ze se nemusi omezovat. Spouste lidi jejich zivotni styl (TV+chipsy+cola) vyhovuje a nechcou ho menit (vim to i podle sebe. Sice vyse uvedenou 3 rozhodne nevyznavam,ale jak mam cim dal vic zatizeni v praci nemam silu a energii na pohyb a dusledek je, ze kynu). Takze si zaplati a ono to udela za ne. Je to jako s malovanim- nekdo si vymaluje sam, nekdo zaplati malire, da mu klice, vecer prijde domu a je vymalovano :-). Bez starosti, stoji to nejake penize.

Jen lidi porad jeste nepochopili, ze co funguje u remesel nefunguje u hubnuti. Reklamy porad prinasi nejake zarucene dokonale metody, takze maji pocit, ze co vloni nefungovalo bylo jasne, ale TED... ted je to uplne nove a zarucene prave... Je to jen byznys

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

24. 4. 2009 12:32
Re: zasadni pricina,

Já bych to neviděl tak tragicky, TV i cola může zůstat, tedy cola bez cukru (light či zero). Jen ty chipsy jsou opravdový problém.

Sám jsem se před rokem blížil k metráku a dospěl k názoru, že mi to začíná vadit. Tak jsem si něco načetl, začal pravidelně jíst, uzeniny nahradil zeleninou a provedl pár dalších změn jídelníčku a vida, po půl roce jsem byl zpátky u zdravé osmdesátky a držím si ji, ač si semtam dám nějakou tu klobásku nebo chipsy - jen už to není dvakrát denně.

A hýbat jsem se nezačal, na to jsem příliš líný. :-)

0 0
možnosti

smoochy

24. 4. 2009 8:22
nechci se vymlouvat

ale k uzdravení životního stylu moc nepomáhá, že ubývají zelené plochy. Už pomalu není, kam se psem jít. Kde dřív byla zatravněná plocha, je dneska obytný nebo obchodní dům.

0 0
možnosti
B

blastula

24. 4. 2009 8:16
nejsnadnější a zaručená cesta jak se vejít do plavek?

No přece koupit větší plavky! ;-D

Když hubnutí nejde relativně dobrovolně- a tam kde roli hrají zdravotní faktory to prostě opravdu jde leckdy těžko-je důležité se nenechat rozházet a zdeptat.Usměvavá, pohodová  baculka je rozhodně snesitelnější, než štíhlá, ale nervní lasička.

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1494x
Běžec, poradce a propagátor běhání a zdravého životního stylu. třikrát oběhl Českou republiku, úspěšně zdolal Spartathlon – běh z Athén do Sparty, drží řadu rekordů v netradičních sportovních disciplínách. Každý týden vede tréninky v pražské Stromovce a ve fitku Školka na Praze 4 – Chodov a přestože ho nejvíce zaměstnává jeho Běžecká škola, nenechá ho lhostejným nic co se kolem něj ve světě děje.