Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jitkaS

2. 3. 2009 14:35
Přijede někdy cirkus na Moravu?

Běžeckou sezónu jsme zahájili s předstihem v sobotu v Prusinovicích, byl to opravdu zážitek. Mám ještě jeden dotaz, Miloši, poběžíš pravděpodobně jako vodič i na Hervis 1/2 maratonu, na jaký čas??? J.

0 0
možnosti

Ultrák

2. 3. 2009 17:02
Re: Přijede někdy cirkus na Moravu?

Jitko, tak jako vloni poběžím na 1/2 maratonu na 2:30, letos ale nechám zvon doma, neb ji ještě teď zvoní v uších ;-D.

Nevím jestli přijede cirkus na Moravu, ale něco chystám s běžeckou školou a v rámci toho, bych se měl občas vyskytovat i na Moravě.

0 0
možnosti

katerina.kozmova

2. 3. 2009 13:45
Jako tradičně

když se odhodlám na nějaký závod, jsem nemocná... běhám celou zimu a ani nezakašlu, pak jdu jednou do posilovny a najednou bolí v krku a rýma... ale třeba to do soboty ještě vykurýruju a když ne, tak se tou tratí aspoň nějak proplazím :-)

0 0
možnosti

oldiess

4. 3. 2009 9:15
Re: Jako tradičně

Není to tím, že v posilovnách asi nebývá moc čerstvýho vzduchu? Amatérsky si dovolím připomenout saunu a i v posilovně na závěr vždy studenou sprchu;-D

0 0
možnosti

tomvel

2. 3. 2009 9:30
já také jedu ...

...a vzal jsem to opět jako rodinný výlet, po závodě jdeme na veletrh do Letňan :-) takže fanoušek jeden nebo dva z mé rodiny přibudou. Tak se těším a budu se snažit co to dá udržet Petra na 50, tak uvidíme. Ahoj Tomas

0 0
možnosti

Čtenář X.

2. 3. 2009 8:09
jj kbelská desítka,...

jj kbelská desítka, tam jsem podle plánu měl začít svoji letošní sezónu (a chtěl jsem se poprvé dostat pod 50), pak Hervis a Volkswagen, ale místo toho mě celého zabral ten poslední jmenovaný, ale nikoli maraton, ale automobilka, a posílá mě už pozítří někam trochu daleko, a to až do 30. května, ale nestěžuju si, nemusel jsem to brát, žejo. Tak možná Kladno nebo něco jiného na podzim. Zdravím a přeju příjemnou jarní sezónu, Honza

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1494x
Běžec, poradce a propagátor běhání a zdravého životního stylu. třikrát oběhl Českou republiku, úspěšně zdolal Spartathlon – běh z Athén do Sparty, drží řadu rekordů v netradičních sportovních disciplínách. Každý týden vede tréninky v pražské Stromovce a ve fitku Školka na Praze 4 – Chodov a přestože ho nejvíce zaměstnává jeho Běžecká škola, nenechá ho lhostejným nic co se kolem něj ve světě děje.