Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

katerina.kozmova

26. 2. 2009 23:33
Děkuji za všechny vaše články,

jsou pro mě inspirující a poučné. A jako františkolázeňský patriot jsem tenhle četla obzvlášť ráda.

Na podzim jsem běžela ve Frantovkách Svatováclavský běh, jenže s rýmou a horečkou (což bylo hodně hloupé, ale protože mě to chytlo večer předtím, prostě jsem se nechtěla vzdát), takže podle toho se mi taky běželo... O to víc se těším na pražský půlmaraton, takového závodu se zúčastním poprvé v životě (zkusila jsem si jen na podzim Pardubickou cross-country).

Ale půlmaraton jsem si uběhla v tréninku, viz. můj blog kozmova.blog.idnes.cz , a bylo to jeden z nejhezčích zážitků, jaké mám.

Mějte se hezky a na některém z běhu na viděnou! Katka Kozmová

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1494x
Běžec, poradce a propagátor běhání a zdravého životního stylu. třikrát oběhl Českou republiku, úspěšně zdolal Spartathlon – běh z Athén do Sparty, drží řadu rekordů v netradičních sportovních disciplínách. Každý týden vede tréninky v pražské Stromovce a ve fitku Školka na Praze 4 – Chodov a přestože ho nejvíce zaměstnává jeho Běžecká škola, nenechá ho lhostejným nic co se kolem něj ve světě děje.