Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aveva

19. 12. 2008 10:12
Překonejte těžké začátky

R^Chodíval jsem každý den ráno před odchodem do práce běhat. Asi 5 - 7 km každý den. Potom očistná sprcha. Žaden života budič vám do začátku dne nepomůže lépe.

Na začátku jsem dlouho překonával příčící se tělo. Běhal jsem rychlostí pomalé chúze. Jen abych nějak začal.

Naučil jsem se pravidelnosti. Pozdějí jsem automaticky nedokázal odolat ranní krajině naplněné tichem. Pokud jsem byl služebně ve městě, předem jsem věděl kde je nejbližší park nebo čtvrť vhodná k rannímu proběhnutí.

Pokud vám zdraví dovoluje nevájehte. Překonejte těžké začátky. Výsledek potom mnohonásobně oceníte.

Miloš Škorpil byl jeden z několika vzorů, kteří stáli na začátku mého ranního snažení. Rád bych mu touto cestou poděkoval. R^

0 0
možnosti

Ultrák

19. 12. 2008 12:15
Re: Překonejte těžké začátky

Taková to zpověď a hlavně závěr potěší ;-D, protože víte, že po světě běhají lidé, jimž jste pomohli nalézt radost a potěšení z běhání. Proto i já děkuji tobě, je to jeden z nejhezčích dárků, které jsem letos dostal. Miloš

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1494x
Běžec, poradce a propagátor běhání a zdravého životního stylu. třikrát oběhl Českou republiku, úspěšně zdolal Spartathlon – běh z Athén do Sparty, drží řadu rekordů v netradičních sportovních disciplínách. Každý týden vede tréninky v pražské Stromovce a ve fitku Školka na Praze 4 – Chodov a přestože ho nejvíce zaměstnává jeho Běžecká škola, nenechá ho lhostejným nic co se kolem něj ve světě děje.