Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ultrák

2. 11. 2008 22:25
kočka po mně

No musím se přiznat, že představa, že po mně jmenuje kočka, mně dost pobavila ale co Lada měl Mikeše a taky to tomu kocourovi zřejmě nevadilo, hlavně že dostal nažrat a měl lidské teplo, což Miloš snad má taky ;-D

0 0
možnosti

Dřevokocour

3. 11. 2008 14:47
Re: kočka po mně

Po mně zase pojmenovali morče, to jste z toho vyšel líp ;-). Jinak opravdu všechna čest Vaší práci i výkonům.

0 0
možnosti

Dřevokocour

2. 11. 2008 20:03
Pane Škorpile,

moc Vás obdivuju, bežela jsem s Vámi půmaraton a pojmenovala jsem po vás kočku, co ráda běhá :-).

0 0
možnosti

edelcacao

2. 11. 2008 21:05
Re: Pane Škorpile,

Tvoje kočka se jmenuje mIlan Škorpil ? ;-D;-D Proboha chudák kočička, některý lidé jsou opravdu praštění ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1494x
Běžec, poradce a propagátor běhání a zdravého životního stylu. třikrát oběhl Českou republiku, úspěšně zdolal Spartathlon – běh z Athén do Sparty, drží řadu rekordů v netradičních sportovních disciplínách. Každý týden vede tréninky v pražské Stromovce a ve fitku Školka na Praze 4 – Chodov a přestože ho nejvíce zaměstnává jeho Běžecká škola, nenechá ho lhostejným nic co se kolem něj ve světě děje.